Klacht Tripair: Reageren niet op e-mailberichten en geen voucher of refund ontvangen

Klachtnummer
# 464359
Gebruiker
JoepKim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4/12/19 heb ik 3 tickets van Amsterdam naar Belgrado geboekt en betaald. Door de corona-uitbraak en bijbehorende beperkende maatregelen en reisrestricties konden wij niet vliegen naar Belgrade op 29 mei 2020. Hebben vervolgens contact opgenomen met Tripair en zij stuurden een standaard e-mailbericht. Wij hebben vervolgens om een refund gevraagd, maar kregen daarna geen antwoord meer. Vervolgens nog 3 e-mailberichten gestuurd en geen enkel respons!

De oplossing

Totale refund van de betaalde factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tripair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tripair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen