Klacht Tripsta: No invoice for the purchase

Klachtnummer
# 269163
Gebruiker
gizzymel
Datum
0 reacties

Details

De klacht


I have booked a flight through tripsta.nl for Eur 165, then made a change and paid an extra Eur 50. I received the invoice for Eur 165 but not for Eur 50. I have called several times over a month, requesting the invoice. Every time they tell me I will receive it within 48 hours, but I never do. There is no complaint mechanism in the website either.

De oplossing

The requested invoice

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tripsta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tripsta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen