Klacht Tripsta: Ongerechtvaardige kosten bij naamsverandering vliegticket

Klachtnummer
# 290975
Gebruiker
Folkert213
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Via Tripsta een vliegticket gekocht en na aankoop gezien dat er een fout in een passagiersnaam zit.
Tripsta gevraagd voor een wijziging van de naam. Hiervoor brengen zij kosten in rekening voor hun eigen diensten (zoals gecommuniceerd op de website) maar ook voor kosten aan de vliegtuigmaatschappij (KLM/Copa).
Bij navraag bij de vliegtuigmaatschappij blijkt dat zij geen kosten rekening aan Tripsta voor het wijzigen van de naam.

De oplossing

Tripsta zou er goed aan doen alleen de kosten voor hun eigen diensten (50 euro) te rekenen en niet de naam van andere bedrijven te gebruiken/misbruiken om extra kosten te rekenen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tripsta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tripsta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen