Klacht Tripsta: Prijsmisleiding door ‘gratis’ creditcardbetalingen en negatieve kostensupplementen voor IDEAL.

Klachtnummer
# 294550
Gebruiker
Streeph
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het afrekenen van een vlucht, staat bij alle creditcards dat de betaalmethode gratis is. Bij betaling met Maestro (IDEAL) staan additionele kosten vermeld van ruim -40 euro. Je moet hier wel heel goed lezen en de creativiteit van Tripsta begrijpen om te ontdekken dat betalen met IDEAL een *korting* oplevert van ruim 40 euro. Ik had het pas door nadat ik de factuur ontving.

De oplossing

1. Compensatie van 40 euro.
2. Creditcard-betalingen niet langer weergeven als ‘gratis’.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tripsta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tripsta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen