Klacht Triptime.nl: Triptime vliegtickets verbergt informatie.

# 461961
BurgerNL

Regering duidt het land aan als code oranje i.v.m Corona richtlijnen, hierdoor zijn we genoodzaakt om de vertrekdata aan te passen. Want we zijn uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor waar we heen gaan.

Toch laat Triptime haar consumenten betalen voor de wijzigingskosten, omdat zij deze weer moeten betalen aan de vluchtmaatschappij, aldus medewerker Triptime. Dit bedraagt €60,- per ticket.

Dit begrijp ik uiteraard. Maar als de tickets in het toekomst duurder worden, betalen we achteraf óók nog eens het verschil. Als consument wil ik graag in oplossingen denken. Ik wil voornamelijk mijn vertrouwen terug winnen. Ik (we)heb namelijk het gevoel ik(we) als consument(en), niet bepaald geholpen worden, maar integendeel meewerken met het afbetalen van de schade door deze tussenpersonen en/of maatschappijen.

Code Oranje: RIVM aanduiding.
Tussenpersoon Triptime luidt: €60,- extra pp voor aanpassing + verschil betalen en geen recht op annulleren.
Vluchtmaatschappij Pegasus Airlines: In ons systeem zien we dat uw ticket geannulleerd is, wilt u het geld terug gestort hebben binnen 2 maanden en alles is meteen geregeld.

Beste mensen, WAAROM krijgen we niet de waarheid te horen van Triptime als we vlak voordat we Pegasus hebben gebeld, triptime hebben benaderd met dezelfde vragen. Het schijnt tevens al een langere tijd geannulleerd te zijn.

Wij willen graag de waarheid weten!

Een duidelijke omschrijving waarom Triptime de meest cruciale informatie verbergt? Hoe kunnen we voorkomen dat we in de toekomst zulke praktijken kunnen voorkomen?

BurgerNL
    Tot op heden heeft Triptime niet op onze klacht gereageerd!

Ook een klacht indienen over Triptime.nl?