Klacht Triptime.nl: Zeer slechte klantenservice bij Triptime

Kluns

Triptime lijkt goedkoop maar als je op een bepaalde vlucht klikt en de prijs daarvoor kom je ineens veel duurder uit dan weet je op het geklikt en als je het opnieuw wilt doen dan is diezelfde vlucht ineens niet meer voor dat bedrag maar 2 of 3x zo duur. Ik triptime gebeld en kreeg een jongeman aan de lijn en hij kwam ook op dat goedkopere bedrag uit, dus ik dacht even snel overleggen met thuis front bel ik weer terug en ineens zegt degene die opneemt dat ze gesloten zijn terwijl er op hun website staat dat ze tot 18:00 uur geopend zijn. Maar goed ik de volgende ochtend om tien uur weer gebeld en elke keer ben er iemand op en terwijl ik mijn verhaal aan het doen ben hangen ze gewoon op. Ik weet bellen krijg je een 1 of andere meid genaamd Kelly aan de lijn die doet alsof ze de voicemail is maar uiteindelijk wel antwoord geeft als je iets zegt maar als je vragen stelt geeft ze geen antwoord, want dat kan daar niet ofzo, want antwoorden op je vragen hoef je niet op te rekenen.ze hangen op!

Triptime.nl
    Uit onze gegevens blijkt dat u maandag 26 oktober in de middag telefonisch contact met ons heeft gehad. U heeft gevraagd naar prijzen van bepaalde vluchten en heeft gevraagd waarom de prijzen van moment tot moment wijzigen. Wij hebben u toegelicht dat de goedkopere prijsklasse vanwege de enorme vraag snel uitverkocht worden en dat mede hierdoor de prijzen duurder worden. Wij hebben u ook toegelicht dat het kan zijn dat de door u opgevraagde prijsklasse voor een korte duur geblokkeerd kan zijn en dat deze na 15-30 minuten wederom worden vrijgegeven indien ze niet verkocht zijn. Vervolgens heeft u wederom maandag na 17 uur telefonisch contact met ons opgenomen om opnieuw de prijzen op te vragen. Wij hebben u telefonisch aangegeven dat wij vanaf 17 uur niet meer de prijzen kunnen raadplegen en/of telefonisch een boeking kunnen plaatsen. Vervolgens hebben wij u geadviseerd om de volgende dag vanaf 10 uur contact met ons op te nemen. U heeft op dinsdag 27 oktober in de ochtend tussen 10:00 uur en 10:30 uur tot drie maal toe met ons gebeld. U bent te woord gestaan door onze collega's met de mededeling dat vanwege de drukte een bericht aangenomen zou worden en u in de loop van de middag terug gebeld zou worden. U heeft hierop keer op keer geweigerd om uw gegevens achter te laten. Bij één van de gesprekken is de verbinding verbroken. U heeft hierover ook uw beklag gedaan bij een andere collega die u hierna te woord heeft gestaan. Deze heeft u ook meegedeeld dat wij nimmer de hoorn er op zouden gooien, echter dat er mogelijk niet iets goed is gegaan met de verbinding. Vervolgens heeft u uw beklag wederom op 27 oktober in ochtend om 10:46 uur middels ons facebookpagina kenbaar gemaakt. Wij hebben direct gereageerd u de situatie zoals hierboven is beschreven toegelicht en u verzocht uw mobiele nummer aan ons te verstrekken zodat wij telefonisch contact met u konden opnemen. Ondanks herhaaldelijk verzoek heeft u uw mobiele nummer niet aan ons verstrekt.

Ook een klacht indienen over Triptime.nl?