Klacht Tristar: Klant met schade bij herhaling aan lot overgelaten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 82058
Gebruiker
g dev
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van onze mobiele Airco brak algauw een wieltje af. Tristar stuurde ons een afwijkend type (kon niet anders) wat wij zelf monteerde. Dit wieltje (icm afwijkende hoogte) bleek krassen in ons laminaat te trekken (en de airco werd er alles behalve mobiel van).

Met - zeer moeilijke benaderbare en trage - klantenservice hebben we afsproken dat wij de schade aan het laminaat best wilde laten rusten, maar dat we dan wel wilden dat de airco weer mobiel werd.

Tristar stuurde ons eerst gewoon aweer het verkeerde wieltje. Na aandringen kwamen dan toch de juiste, edoch zonder de beloofde montagehandleiding. Die is er ook nooit gekomen noch hulp van monteur of technische dienst. Ook niet na aandringen.

Uiteindelijk hebben we met hulp van handige vriend wieltje gemonteerd. Dat was een behoorlijke klus. Tristar is nooit teruggekomen op de schade of het feit dat ze het niet hebben kunnen oplossen

De oplossing

Excuses + financiële compensatie voor telefoonkosten en tijd voor monteren wieltjes (2 uur).

1 reactie

  1. Auteur
    g dev
    Datum
    case zegt het al: gewoon in de kou gezet en door Tristar genegeerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
g dev
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tristar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen