Klacht Tritontools: Gezien de slechte service is dit geen goede aankoop geweest.

sad Niet opgelost
Comtech

Ik heb in Nederland de Triton bandschuurmachine gekocht en nu zijn er 2 onderdelen stuk.
Deze kun je alleen bestellen in Engeland, de kosten voor de 2 onderdelen zijn 35,45 pond, dat vond ik dan nog wel meevallen maar daarna kreeg ik de verzendkosten te zien, die waren 54,23 pond.
Triton gereedschappen worden gewoon verkocht in Nederland maar als je dus onderdelen nodig hebt kun je die niet in Nederland kopen.
Triton heeft allerlei machine is hun assortiment en de meeste kopers zullen denk ik niet weten dat als zij een onderdeel nodig hebben ze voor zeer hoge kosten komen te staan.
Ik vind dat niet normaal en ook een zeer slechte service/ondersteuning.
Gezien de hoge kosten die ik moet maken ga ik de machine niet meer repareren, kan dan net zo goed een nieuwe machine aanschaffen en dat wordt in ieder geval geen Triton meer!

Onderdelen horen gewoon in Nederland te koop zijn, Triton moet daar een oplossing voor bieden.

Wij vinden dat Tritontools hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Comtech
Geen oplossing, alleen onderstaand bericht en verder niets meer gehoord, service van niks. Voor mij geen Trinitron meer, heb nu een Bosch bandschuurmachine gekocht, daar kun je in ieder geval wel gewoon de onderdelen in Nederland kopen. Trinitron is dus geen aanrader, je kan beter een ander merk kopen met betere service. -------------------------------------------------------- Van Trinitron:Hello, I am sorry that the cost of the transport was so high. I will forward your comments to our Customer Services Manager. Your feed back is important to us as it helps us to improve our services. Please let us know if you have any further questions, Kind regards Sophie

Ook een klacht indienen over Tritontools?