Klacht Triumph: E 114,85 wordt maar niet terugbetaald door Triumph

Klachtnummer
# 313129
Gebruiker
Paul-Anne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 14 juni 2018 heeft uw bedrijf 114,85 op uw bankrekening staan die door een technische fout van uw kant van mijn rekening is afgeschreven zonder dat mijn bestelling juist is binnengekomen. Hierover heb ik u meteen verwittigd, inclusief screenshots van mijn ING-betaling en de foutmelding op uw website, waarna door u werd gemeld dd. 15 juni:
'Het geld dat is afgeschreven zal in de regel binnen 2 tot 3 werkdagen worden teruggestort op uw rekening. Uw betaalbewijs hebben wij doorgestuurd naar de financiële afdeling zodat de terugbetaling gedaan kan worden.' Op 19 juni heb ik laten weten dat het afgeschreven bedrag nog steeds niet teruggestort was. Op 20 juni vroeg u 'nog aantal dagen geduld'.

Op 1 juli liet ik u weten nog steeds geen terugbetaling te hebben ontvangen. Hierop schreef u tot mijn grote verbazing: 'De desbetreffende afdeling heeft een uitgebreid onderzoek gestart naar dit probleem, omdat zij geen betaling hebben ontvangen. Uit dit onderzoek is gebleken dat het rekeningnummer dat het bedrag heeft afgeschreven, niet ons rekeningnummer is en hierdoor moeten wij helaas concluderen dat u uw bestelling niet via de officiële website van Truimph heeft geplaatst. Dit is de rede dat wij dus ook niet kunnen zorgen voor een terugbetaling.' Hierop heb ik nogmaals alle bewijzen aan u gezonden dat de bestelling wel degelijk via uw website was geplaatst en betaald - screenshots van de ING-betaling aan Triump EU, mijn internetgeschiedenis van 14 juni, en de foutmelding op uw website inclusief logo.

Op 6 juli antwoordde u: 'Onze oprechte excuses dat u nog geen terugbetaling heeft mogen ontvangen. Momenteel is onze achterliggende afdeling druk bezig de status van de terugbetalingen te onderzoeken. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen, nemen wij direct contact met u op.' Op 13 juli schreef ik u:
'Ik begrijp uit uw bericht dat er in elk geval niet langer wordt geconcludeerd dat ik mijn bestelling niet via de officiele website van Triumph zou hebben geplaatst. Een conclusie die kant noch wal raakte, zoals aangetoond met de bijlagen / screenshots die ik meestuurde. Per omgaande - en dat lijkt me een maand na dato op z'n zachtst gezegd niet teveel gevraagd - a.u.b. het geïncasseerde bedrag, waarvoor nooit artikelen zijn verstuurd/ontvangen, retour op mijn bankrekening. Nogmaals, inmiddels voor de zoveelste keer, alle benodigde gegevens voor de gevraagde terugbetaling hieronder.' Hierop heb ik geen reactie ontvangen.

De oplossing

Graag uw onmiddellijke terugstorting van het genoemde bedrag. Alle benodigde gegevens kunt u vinden in onze emailcorrespondentie en onder
Transactienummer
0050003319600741
Omschrijving
21696002 Triumph EU
Ordernummer
21696002

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Triumph hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Triumph?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen