Wij vinden dat Triumph hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Triumph: Graag geld terug van ondeugdelijk retour gezonden product.
Details
Klacht
Op 19 november 2021 heb ik een bh gekocht bij Triumph online voor € 44,95.Anders dan de andere bh’s is deze niet gestikt, maar gelijmd en valt binnen een jaar uiteen omdat de lijm oplost.
Ik klaag in oktober 2022 hierover bij Triumph online, die verzoekt de bh te retourneren.
Op 19 november 2022 verzend ik de bh, maar vervolgens komt er geen reactie van Triumph en vraag ik op 7 december een reactie.
Triumph online concludeert ook dat dat niet kan en belooft mijn geld terug te storten op de rekening waarmee de bh betaald is.
Dat gebeurt echter niet, Triumph online heeft nu mijn geld en de bh.
Op 10 december 2022 vraag ik waarom ik de € 44,95 nog niet heb ontvangen, waarop Triumph online reageert dat ik 30 november mijn geld terug heb gekregen.
Helaas is dit niet zo.
14 december 2022 reageert Triumph online dat het geld wordt geretourneerd en dat het wel 10 werkdagen kan duren eer het geld er is.
Soms zeggen ze 4 werkdagen, nu 10. Waar dat verschil in zit, geen idee.
Omdat ik op 10 januari nog steeds mijn geld niet retour heb, stuur ik weer een mail en vermeld dat als ik het niet ontvang ik de Consumentenbond zal vragen voor mij te bemiddelen en ik zal vragen dit te vermelden in stekeligheden.
Vermoedelijk valt dit verkeerd want nu reageert Triumph helemaal niet meer.
Gewenste oplossing
Het betaalde bedrag van € 44,95 terug op de rekening waarmee de bh gekocht is.Bijlagen
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.