Klacht Triumph: Klantenservice reageert niet/traag op klacht via mail, telefoon en post.

Klachtnummer
# 591766
Gebruiker
mome
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Smart micro broekjes: naden laten los bij zachte wasbeurt.

Klacht met foto's aan klantenservice gemaild. Klantenservice geeft na maandenlang mailcontact niet eens een klachtnummer, geeft uiteenlopende informatie over procedure. Telefonisch contact geeft aan, dat product teruggestuurd moet worden. Maar brief komt ongeopend terug. Niemand bij klantenservice pakt de lopende klacht (sinds december 2021) op.

Ben sinds jaren vaste klant bij online shop van Triumph. Dat betekend in geval van problemen echter niets. Klantenservice van dit kwaliteitsmerk werkt rommelig.

Gewenste oplossing

Ik wil dat klantenservice betrouwbaar reageert en de klant verder helpt. Aankoopbedrag terugstorten, kosten post en telefoon vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Triumph hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Triumph?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen