Klacht Triumph: mislukte ideal betaling

Klachtnummer
# 78856
Gebruiker
BAS
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 19 september heb ik 2 pyjama's gekocht en met ideal betaald. Na de betaling kreeg ik een foutmelding. De pyjama's bleken nog in het winkelmandje te liggen, maar het geld was wel afgeboekt van mijn bankrekening.
Inmiddels heb ik al enkele mails gestuurd, maar het wordt niet opgelost, ik krijg zelfs geen antwoord meer.

Gewenste oplossing

Ik wil het liefst de door mij bestelde pyjama's of anders mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Triumph hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Triumph?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen