Klacht Triumph: onproffessionele en onbehoorlijke afhandeling van de bestelling

Klachtnummer
# 269262
Gebruiker
jklinkhamer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het pakket is wel volledig betaald echter niet bij ons bezorgd.
De postcode bleek niet te kloppen en zelfs niet te bestaan.
Ik heb meerdere malen contact met het callcentrum gehad , waarbij toegezegd werd dat er een formulier naar mij zou worden gemaild voor teruggave van het geld.(zie hieronder) Het formulier ontbrak echter bij het mailtje.

Het pakketje blijkt onbesteld teruggestuurd naar het distributie centrum waar het op 31 juli 2017 is aangekomen vanwege de foutieve postcode.

Ondanks herhaald verzoek telefonisch en per mail heb ik nog steeds de bijlage voor de terugstorting niet ontvangen!!

Op 1 aug. 2017, om 18:07 heeft service@nl.triumph.com het volgende geschreven:

Naar aanleiding van het telefoongesprek die u vandaag met onze klantenservice heeft gehad sturen wij u deze e-mail.

In de bijlage kunt u het formulier terugvinden waarin u verklaard het pakket niet ontvangen te hebben. U dient het formulier volledig ingevuld aan ons terug te sturen. Deze documenten zijn namelijk nodig zodat een onderzoek kan worden ingesteld om te achterhalen waar jouw pakket zich momenteel bevindt dat volgens informatie van het postkantoor op 31 juli 2017 wel degelijk is bezorgd.

Gewenste oplossing

Ik vind de behandeling en het contact met uw klantenservice zeer onbevredigend en onprofessioneel.

Graag zie ik de terugstorting van het al betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terug en/of stuurt u mij zo snel mogelijk het betreffende formulier per mail toe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Triumph hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Triumph?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen