Klacht Triumph: Triumph setje wordt niet geleverd, geld wordt niet teruggestort

YSVOG

10 juli dit jaar heb ik een lingeriesetje online besteld. 2 dagen later kreeg ik een bevestiging dat het onderweg is. Een dag later krijg ik een berichtje dat het wegens vakantiedrukte niet lukt om het op tijd te leveren, maar dat ze proberen het binnen 3 dagen te leveren. 3 augustus bel ik maar eens, pakketje nog steeds niet ontvangen. Het pakketje blijkt niet meer traceerbaar te zijn, hoor ik. Excuses en ik zal binnen 10 dagen mijn geld terug krijgen. Ik heb inmiddels meerdere keren moeten bellen want het geld wordt niet teruggestort, maar de klantenservice doet niets. Je hangt heel lang aan de lijn en uiteindelijk lost het niets op, je krijgt alleen weer een 'belofte'. Begin oktober heb ik contact gezocht met het hoofdkantoor maar ook zij reageren niet. Ik heb dus nu nog steeds niet mijn geld terug. En het is erg frustrerend dat er gewoon niemand dit opvolgt en zorgt dat het goed komt. Ik vind het ongelofelijk dat zo'n groot bedrijf zo disfunctioneert als het om communicatie gaat en het terugstorten van een bedrag waarvan ze weten dat ze hun kant van de deal niet zijn nagekomen. Zij moeten toch verzekerd zijn of kunnen de schade toch verhalen op de bezorgdienst?

Ik zou graag mijn geld terug willen. Niemand vanuit Triumph heeft geopperd het setje alsnog op te sturen. Dat was ook een oplossing geweest maar ik denk dat ik het nu niet meer fijn vind om te dragen. Liever dus gewoon mijn geld terug.

Wij vinden dat Triumph hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Triumph?