Klacht Trivago.nl: 2x betaald voor 1 kamer, eenmaal onterecht door " Amoma"

Klachtnummer
# 303701
Gebruiker
Hotelboosheid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij een hotel boeking die ik voor een hotel (Zenit) in Mucia heb gedaan is mijn creditkaart 2x afgeschreven. 1x terecht via Booking.com €163,20 en 1x via een onterecht door Trivago doorgeleide site "Amoma" die zich voordeden als vertegenwoordiger van het Hotel en vroegen de boeking te bevestigen. Dat bleek nog eens €198,20 te kosten. In het hotel hebben we bij aankomst en uirchecqen 1 kamer betrokken, conform bedoeling, maar eenmaal thuis bleken er 2 kamers te zijn gecrediteerd. Amoma houdt zich onbereikbaar!

De oplossing

Teruggave niet geboekte niet betrokken kamer (3 nachten)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trivago.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trivago.nl?