Opgelost door Trivago.nl: Opgelicht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 295009
Gebruiker
Anja61
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via trivago een overnachting geboekt bij Otel.com. Geld afgeschreven van creditcard en geen overnachting gekregen voor het afgeschreven bedrag. Trivago geeft aan dat de site oké is. Slechte bemiddeling via mailing om geld terug te krijgen. Trivago telefonisch niet bereikbaar.

Gewenste oplossing

Zorgdragen dat geld wordt terugbetaald door Otel.com
Geboden oplossing
Het geld is door deze bemiddeling terug betaald.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trivago.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Trivago.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen