Klacht Trivago.nl: Trivago laat je voor annulering betalen.

janbril

(Zie ook mijn klacht over HotelsClick) Ik heb op 24-03 een hotel geboekt bij HotelsClick via Trivago. Van Trivago kreeg ik een email met daarin mijn reservering en betalingsdetails. Hier stond o.a.Betaald bij het boeken €239,75
Daarna kreeg ik een email van HotelsClick dat de reservering niet door kon gaan omdat het hotel vol was. Op de Trivago site staat deze afwijzing aangegeven als bevestiging van de reservering! Trivago Betaald dus sowieso al voordat er iets geregeld is? Want voordat ik de Email van HotelsClick kreeg Had ik al betaald? Verder een afwijzing als bevestiging noteren dat is verre van professioneel om het maar zacht uit te drukken.

Excuses van Trivago en de toezegging dat dit niet weer gebeurd. en zeker geen creditcards gegevens vrijgeven voordat de reservering rond en bevestigd is.

Wij vinden dat Trivago.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trivago.nl?