Klacht Triviatu.com: Al 2x 24 euro afgeschreven! Nooit opgegeven. Lokkerij met gratis NS kaarten

Klachtnummer
# 197052
Gebruiker
MnB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via email een bericht ontvangen (dat ik gratis dagkaarten kan krijgen) wat van de NS afkomstig was (zo leek het althans: perfecht nagemaakt dus). Ik zou de gratis te ontvangen dagkaarten kunnen ontvangen als ik mijn gegevens via SMS zou doorsturen, door simpel "BETALEN" te typen naar sms 8444. GRATIS sms stond erbij. Ik heb expres nog een printscreen ervan gemaakt. En toen ontving ik sms jes over "welkom/inloggegevens/speel mee etc.". Ik heb het sms nummer meteen geblokkeerd.
Nu blijkt er sinds dat ene "GRATIS" smsje, al 2x 24 euro is afgeschreven!! Dit zijn maffiapraktijken!!
Ik wens dat ik wordt uitgeschreven voor iets waar ik mij in eerste instantie al niet eens voor heb aangemeld èn ik wil mijn geld terug. Ook als er nog een rekening volgt die ik nog niet heb ontvangen. BOOS ben ik dat je zo misleid wordt!!
Graag een passende oplossing Triviatu!

De oplossing

- Uitschrijven (terwijl ik mij niet eens heb opgegeven voor deze speldienst)
- afgeschreven kosten vergoeden
- een vorm van excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Triviatu.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Triviatu.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen