Klacht Triviatu.com: SMS tegoed via misleiding geint

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45896
Gebruiker
peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de jl kerstdagen heb ik Carine via internet meegedaan met een prijsvraag mbt Albert Heijn en er moest een 06nr ingevuld (provider KPN ) worden om de prijs in ontvangst te kunnen nemen daarna is de sms tegoed diefstal begonnen zonder mijn toestemming op 21-12 op tijdstip 14.24 ,14.25,14.35,14.47, 28 Dec 11.12 hr ,11.22hr,20.10hr inkomende sms-en, Op 21-12 op 14.25 kreeg een sms of mijn 06 nr ok was in het kader van deze prijsvraag, echter toen is er op zie eerdergenoemde tijdstippen beltegoed verdwenen . Op 28-12jl heb ik een sms gestuurd met de tekst” stop met deze diefstal” .Er is door mij geen toestemming gegeven . De aanpak van triviatu is een vorm van misleiding ,ik dacht met Albert Heijn te doen te hebben dus verzocht ik het beltegoed dat onrechtmatig geint is per direct terug te boeken . Betreffende sms dienst heb ik via pay info reeds stop gezet. Triviatu reageert niet.
Dus heb ik KPN gevraagd het terug te storten maar dit doen ze tot nu toe niet.

De oplossing

Terugstorten onterecht geint beltegoed

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

1 reactie

  1. Auteur
    peter
    Datum
    KPN heeft het door triviatu gestolen SMS tegoed uit coulance ver-
    goed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry