Klacht Troostwijk Auctions: Geen enkele mogelijkheid tot verwijderen van je account en gegevens!

Gebruiker1597755240

Geen enkele mogelijkheid tot verwijderen van je account en gegevens! Zelfs klantenservice zegt dat je dan gewoon niet meer moet inloggen. En dat zij verplicht zijn je facturen 7 jaar te bewaren? Bizar! Het recht om je account te kunnen opheffen, zodat er ook in de toekomst geen mogelijk misbruik van gemaakt kan worden is noodzakelijk en een recht.

Mijn account opheffen en gegevens verwijderen.
Na een aantal keren heen en weer mailen hebben ze alleen mijn account gedeactiveerd. De reactie: Het telefoon nummer en email adres kan pas verwijderd worden na die 7 jaar. Als dit verwijderd zou worden en wij krijgen hier vragen over dan moeten wij kunnen aantonen welke gegevens we hadden. Doordat uw account nu is gedeactiveerd zal u ook geen emails etc meer van ons ontvangen en is het alleen nog van belang voor de facturen die op uw account staan met deze gegevens. Wij zullen uw gegevens nergens anders voor gebruiken. Onzin natuurlijk. Ze hebben mijn email adres eb telefoonnummer helemaal nergens meer voor nodig. Ze hebben de facturen met mijn huisadres. Ik snap dat ze voor belastingen een bewaartermijn hebben, maar niet voor mijn telefoonnummer en email adres of inloggegevens. Word dus melding AP. Maar ik betwijfel of die iets ermee doen. Zonder twijfel de meest slechte afhandeling. Bijna elk ander bedrijf heeft betere mogelijkheden om je gegevens te wissen.

Wij vinden dat Troostwijk Auctions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Troostwijk Auctions?