Klacht a.doeswijk@troostwijkauctions.com: Een totaal ander product leverd wat ze niet willen omruilen tot het bestelde product

Klachtnummer
# 181238
Gebruiker
waldo hogendoorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zou bij troostwijk een koelkast gekocht hebben uit een faillissement( wat volgens mij dus ook totaal niet klopt maar dit gewoon van een Nederlands bedrijf is ; [e-mailadres is verwijderd door moderator]
Dan moet ik apart levering kosten betalen van 170 Euro wat ik natuurlijk volledig begrijp maar als ik dan een totaal ander product geleverd krijg ;een vrieskast is de service totaal verdwenen en krijg ik het gevoel dat Troostwijk 1 groot oplichting bedrijf is !
Men koopt een auto,krijgt een fiets geleverd waarna men alles op eigen kosten mag gaan terug zenden .
Oftewel,ik voel mij enorm belazerd en vertrouw dit bedrijf voor geen cent meer.

De oplossing

het wel bestelde product afgelverd en gratis omgeruild of mijn geld terug en dit waardeloze product door troostwijk laten weghalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

a.doeswijk@troostwijkauctions.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over a.doeswijk@troostwijkauctions.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen