Klacht a.doeswijk@troostwijkauctions.com: Een totaal ander product leverd wat ze niet willen omruilen tot het bestelde product

waldo hogendoorn

Ik zou bij troostwijk een koelkast gekocht hebben uit een faillissement( wat volgens mij dus ook totaal niet klopt maar dit gewoon van een Nederlands bedrijf is ; [e-mailadres is verwijderd door moderator]
Dan moet ik apart levering kosten betalen van 170 Euro wat ik natuurlijk volledig begrijp maar als ik dan een totaal ander product geleverd krijg ;een vrieskast is de service totaal verdwenen en krijg ik het gevoel dat Troostwijk 1 groot oplichting bedrijf is !
Men koopt een auto,krijgt een fiets geleverd waarna men alles op eigen kosten mag gaan terug zenden .
Oftewel,ik voel mij enorm belazerd en vertrouw dit bedrijf voor geen cent meer.

het wel bestelde product afgelverd en gratis omgeruild of mijn geld terug en dit waardeloze product door troostwijk laten weghalen

a.doeswijk@troostwijkauctions.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over a.doeswijk@troostwijkauctions.com?