Opgelost door Troostwijk Veilingen: Komen afspraken niet na en beschermen alleen verkoper en niet koper! Helpen mee aan oplichting

content Opgelost
P.

Ik heb mobiele gereedschapswagen via Troostwijk auctions gekocht op 10 mei. Het totaal bedrag van dit lot is 509,65.

Bij aflevering bleek er geen sleutel bij de wagen waardoor deze niet open ging en de wielen ook niet gemonteerd konden worden. In totaal heb ik 13 keer contact moeten zoeken met Trooswijk. Er werd telkens gezegd dat ze contact opnamen met de verkoper, maar steeds geen reactie.

Na meerdere malen te vergeefs contact opnemen met Troostwijk heb ik op 18 july maar het slot opgebroken en er een nieuw slot ingezet. Ik heb vervolgens contact gezocht om deze kosten vergoed te krijgen. Hiermee werd ingestemd, maar ik moest weer zelf meerdere malen achter mijn geld aangaan. Uiteindelijk hebben ze een betaling van 36,30 euro betaald terwijl er 50 euro was afgesproken. We zijn meer dan 3 maanden verder en nog steeds niet netjes opgelost door Troostwijk.

Troostwijk beschermt alleen de verkoper en werkt op deze manier mee aan oplichting, want er wordt niet geleverd! Heel erg kansloos dit!

De afspraken nakomen!

Troostwijk Veilingen
    Gisteren 8 augustus gebeld met de heer Ceulen. Een heel fijn gesprek gehad samen. Ook samen tot een mooie oplossing gekomen.
    Deze principe kwestie is voor ons een leermoment, waarvoor dank !

P.
Een goed gesprek heeft er plaatsgevonden met Troostwijk veilingen en we zitten gelukkig op 1 lijn. De belofte die eerder gedaan is is inmiddels nagekomen. Dat is fijn! Het feit dat Troostwijk ook nog een bos bloemen stuurde laat zien dat ze zich er echt bewust van zijn dat zaken soms anders opgepakt kunnen worden en ik heb het gevoel dat ze dit ook gaan doen.

Ook een klacht indienen over Troostwijk Veilingen?