Opgelost door a.doeswijk@troostwijkauctions.com: misleidende tekst

mail naar troostwijk, (nog) geen antwoord op gehad.Geachte mw. Brouwer,
In de bijlage kunt u lezen dat 1 machine draaiend wordt aangeboden. Dit wordt door Troostwijk vermeld. Ik ga er dan vanuit dat hij ook draait, dus werkt. Tijdens mijn biedingen hou ik daar rekening mee. Ik ben dus bedrogen. Carburateur en alle kabels waren verwijderd.
Een medewerker van Troostwijk heeft naar mijn idee een fout gemaakt waar ik de dupe van ben.
Mijn aankoop is een waardeloze aankoop gebleken waar ik veel kosten aan moet maken om de verwijderde onderdelen te vervangen. Dan is nog de vraag of de machine werkt.
Ik zou het zeer reëel vinden als Troostwijk deze miskoop vergoed. Kosten plus btw plus veilingkosten maakt 178,10 euro.
De 2 andere machines werken ook niet, maar hierbij stond vermeld werking onbekend. Hier hoort u mij ook niet over..

a.doeswijk@troostwijkauctions.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Bertwerkt
    Troostwijk heeft de info niet aangeleverd maar het bedrijf die de machines geveild wilde hebben. Troostwijk heeft mij in contact gebracht met dit bedrijf en zij leveren mij een werkende machine. Netjes afgehandeld. Dank

Bertwerkt

Ook een klacht indienen over a.doeswijk@troostwijkauctions.com?