Klacht a.doeswijk@troostwijkauctions.com: Oneerlijk verloop van beschreven veiling, en geen reactie op 3 e-mails

Nico en Nancy

Beste
Voor ik jullie deze e-mail stuurde heb ik drie maaldit verhaal naar Troostwijk veilingen gestuurd.

Afgelopen woensdag 13 december heb ik via jullie site geboden op meerdere kavels uit de veiling van veiling Leven & Zorg B.V met veilingnummer: 25543.

Ik had meerdere kavels gewonnen en was blij dat ik voor een leuke prijs diverse kavels voor mijn werk gewonnen had. Op een gegeven moment zag ik dat de door mij gewonnen kavels opnieuw aangeboden waren. Op dat moment heb ik de klantenservice gebeld en na lang wachten een aardige mannelijke medewerker gesproken. Hij legde uit dat de veiling pas om 14.00 zouden mogen eindigen. deze medewerker heeft navraag gedaan en beloofde mij dat ze kavel nummer 74 zouden stopzetten. Hij is hiervoor naar de medewerker van de IT gelopen. Deze medewerker beloofde mij dat kavel 74 zou stoppen en mij na de veiling terug zou bellen om het een en ander op te lossen/ te bespreken. Na dit telefoontje zag ik dat kavel 74 gewoon nog open was voor biedingen en niet was stopgezet. Ik heb daarna maar een andere kavel geboden omdat ik minimaal een partij van 15 tafels moest hebben. Na de veiling heb ik helaas geen telefoontje ontvangen.
ik meer nu meer kwijt voor mijn gewonnen kavelsnrs 15, 20 en 33: en heb maar 14 bureautafels i.p.v. 15 tafels voor €220,00. Kavelnummer: 20 gewonnen voor € 60,00

Kavelnummer: 33 gewonnen voor € 50,00

Totaal voor deze 3 kavels is: €220,00

Nu heb ik kavels 15,33,97,101 gewonnen voor €295,00 dat is een verschil van €75,00 wat veel geld is en een tafel minder dan de benodigde 15 tafels.
Mijn mening is dat kavels die al afgelopen en dus gewonnen zijn nooit meer terug in de veiling mogen. Wij hebben als koper de verplichting af te nemen wat we gewonnen hebben, dan vind ik ook dat gewonnen simpelweg gewonnen is en dat jullie de verplichting hebben voor die prijs te leveren.

Inmiddels heb ik de betaling overgemaakt van de gewonnen kavels maar hoop op een nette oplossing voor bovenstaande

Met vriendelijke groet, Nico van Rooij

Kopernummer: 2169679

Het prijsverschil terugbetalen. Want ik ben nog steeds van mening dat een afgelopen veiling niet opnieuw aangeboden mag worden.

a.doeswijk@troostwijkauctions.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over a.doeswijk@troostwijkauctions.com?