Klacht a.doeswijk@troostwijkauctions.com: Slechte afhandeling als je een klacht meld!

Klachtnummer
# 329081
Gebruiker
Troostwijk*klacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3x iets gekocht, handdoeken zaten gewoon kapotte tussen, stinken en je kunt je niet mee afdrogen, ze drogen gewoon niet ook n iet na diversen malen wassen. Oven gekocht hiervan klacht ingediend dat onderste motor kapot was (normaal stond op de site dat iets kapot was of niet werkte) nou bij deze stond niets. Dus wij waren er vanuit gegaan dat oven goed was. Wordt op gereageerd dat de verantwoording altijd bij de koper ligt. Ik heb toen gereageerd dat je toch moeilijk alles van binnen kan gaan losschroeven om te kijken of er iets ontbreekt. geen reactie meer op gehad. Zou zeggen koop nooit iets op zo'n veiling, hun willen van hun troep af en zien er nog goed geld voor te vangen ook. Als je een klacht meld zijn te niet thuis, dit vind ik niet netjes.

De oplossing

Zou niet meer dan fair geweest zijn dat ze kapot onderdeel hadden betaald of dat ze deel van het geld hadden terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

a.doeswijk@troostwijkauctions.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over a.doeswijk@troostwijkauctions.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen