Klacht a.doeswijk@troostwijkauctions.com: Slechte afhandeling als je een klacht meld!

Troostwijk*klacht

3x iets gekocht, handdoeken zaten gewoon kapotte tussen, stinken en je kunt je niet mee afdrogen, ze drogen gewoon niet ook n iet na diversen malen wassen. Oven gekocht hiervan klacht ingediend dat onderste motor kapot was (normaal stond op de site dat iets kapot was of niet werkte) nou bij deze stond niets. Dus wij waren er vanuit gegaan dat oven goed was. Wordt op gereageerd dat de verantwoording altijd bij de koper ligt. Ik heb toen gereageerd dat je toch moeilijk alles van binnen kan gaan losschroeven om te kijken of er iets ontbreekt. geen reactie meer op gehad. Zou zeggen koop nooit iets op zo'n veiling, hun willen van hun troep af en zien er nog goed geld voor te vangen ook. Als je een klacht meld zijn te niet thuis, dit vind ik niet netjes.

Zou niet meer dan fair geweest zijn dat ze kapot onderdeel hadden betaald of dat ze deel van het geld hadden terug gestort.

a.doeswijk@troostwijkauctions.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over a.doeswijk@troostwijkauctions.com?