Klacht Tros Kompas: Aanbieding van een abonnement!

Klachtnummer
# 73623
Gebruiker
Yasperina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben in mei van dit jaar ingegaan op een aanbieding van Tros kompas voor een abonnement van een half jaar, abonneenr: 2311625. Vandaag wilde ik het abonnement stop laten zetten omdat mijn moeder, voor wie ik het abonnement afgesloten heb, opgenomen is in een verpleeghuis. Per 1 november geen gids meer. Bij telefonisch contact met Troskompas kom ik erachter dat het halfjaar abonnement automatisch een jaarabonnement wordt waarvoor je het tweede halfjaar het volle pond betaald. Dit stond niet bij de actie vermeld en toen ik daar wat van zei werd ik naar de algemene voorwaarden verwezen. Troskompas heeft géén abonnement voor een half jaar waarom hebben ze dan een aanbieding voor een half jaar. Een behoorlijke instinker dus!

De oplossing

Beëindiging van het abonnement na een half jaar en niet na een jaar. Ze hadden dit duidelijker bij de aanbieding moeten vermelden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tros Kompas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen