Klacht Tros Kompas: Bij Tros Kompas gaat alles fout

Aksiram

Mijn Klacht
Proefabonnement afgesloten voor half jaar. Leuke actie met bon van €10. Eerst ontvingen we de Tros Kompas niet. Bleek dat die gestuurd werd naar het oude adres. Duurde lang voordat we de gids eindelijk kregen. Had in mail direct al juiste adres gezet. Vervolgens werd later een volledig abonnement afgeschreven terwijl ik allang had opgezegd. Telkens weer contact gehad en duurde allemaal heel lang. Toen zelf het bedrag maar teruggeboekt. De bon ook vaak naar gevraagd en eindelijk nog gekregen. Vind dat ze zich er wel erg makkelijk af maken elke keer. Heel vaak over en weer gemaild. Dat was 1x en nooit meer een Tros Kompas. Dan word ik ineens gebeld voor een leuke actie van de Tros, maar nooit excuses of een oplossing voor alle ellende die je er van hebt. Nu is het abonnement afgelopen en kregen we een acceptgiro want we waren te laat met opzeggen...... Dus weer paar keer mail gestuurd dat we abonnement allang hadden opgezegd.

Tevreden wanneer het eindelijk is afgerond maar vind wel dat dit gemeld moet worden. Alles gaat daar fout dat is niet normaal. En ons tegemoet komen met wat dan ook was wel op zijn plaats geweest.

Ook een klacht indienen over Tros Kompas?