Opgelost door Trotec: Geen terugbetaling ontvangen!

angry Opgelost
Herman

Enige tijd geleden een Aircooler bij Trotec besteld (via Bol.com) met hygrostaat. Bij aflevering bleek er geen hygrostaat bij te zitten. Navraag leerde mij, dat deze voorlopig niet meer leverbaar is. Ik heb er toen voor gekozen om het bedrag hiervoor terug te laten storten op mijn bankrekening. Dit gebeurde niet, navraag leerde mij (nadat Trotec in eerste instantie niet reageerde), dat dit maar liefst twee weken kon duren... Terwijl het ook in twee minuten kan... In ieder geval zijn de twee weken om en heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen! Schandalig!

Z.s.m. het bedrag voor de hygrostaat op mijn bankrekening storten. Excuses voor deze vertragende tactiek van Trotec.

Herman
    Gisteren bericht van Trotec: Oprechte excuses voor de vertraging. We zullen het bedrag

vandaag aan u overmaken.

We zijn een dag verder en ik heb nog steeds niets ontvangen!!! Wat is dit voor een bedrijf?
    Herman
    Ik wacht al drie weken op terugbetaling door Trotec... Het is te triest voor woorden, maar

ze schieten zichzelf in de voet, want het kost ze alleen maar klanten op deze manier.......
    Herman
    Reactie Trotec: Volgens de boekhouding is het bedrag 30,79€ 21.08.2019 via overschrijving aan u overgemaakt.

Mijn reactie: Het is nu inderdaad eindelijk gestort, maar wel op 26-08-2019 zag ik net en dus niet op 21-08-2019... Wederom een onjuiste voorstelling van zaken!

Herman
Met veel moeite eindelijk mijn geld terug.....

Ook een klacht indienen over Trotec?