Opgelost door Trotec: Geen terugbetaling ontvangen!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 385050
Gebruiker
Herman
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Enige tijd geleden een Aircooler bij Trotec besteld (via Bol.com) met hygrostaat. Bij aflevering bleek er geen hygrostaat bij te zitten. Navraag leerde mij, dat deze voorlopig niet meer leverbaar is. Ik heb er toen voor gekozen om het bedrag hiervoor terug te laten storten op mijn bankrekening. Dit gebeurde niet, navraag leerde mij (nadat Trotec in eerste instantie niet reageerde), dat dit maar liefst twee weken kon duren... Terwijl het ook in twee minuten kan... In ieder geval zijn de twee weken om en heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen! Schandalig!

De oplossing

Z.s.m. het bedrag voor de hygrostaat op mijn bankrekening storten. Excuses voor deze vertragende tactiek van Trotec.

3 reacties

  1. Auteur
    Herman
    Datum
    Gisteren bericht van Trotec: Oprechte excuses voor de vertraging. We zullen het bedrag

    vandaag aan u overmaken.

    We zijn een dag verder en ik heb nog steeds niets ontvangen!!! Wat is dit voor een bedrijf?
  2. Auteur
    Herman
    Datum
    Ik wacht al drie weken op terugbetaling door Trotec... Het is te triest voor woorden, maar

    ze schieten zichzelf in de voet, want het kost ze alleen maar klanten op deze manier.......
  3. Auteur
    Herman
    Datum
    Reactie Trotec: Volgens de boekhouding is het bedrag 30,79€ 21.08.2019 via overschrijving aan u overgemaakt.

    Mijn reactie: Het is nu inderdaad eindelijk gestort, maar wel op 26-08-2019 zag ik net en dus niet op 21-08-2019... Wederom een onjuiste voorstelling van zaken!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Herman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Met veel moeite eindelijk mijn geld terug.....
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Trotec?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen