Klacht Trotec: komen hun afspraken niet na!

Breda076

Heb een mobiele-airco plus toebehoren op 26 juli besteld, dit zou allemaal binnen 3 dagen geleverd worden zijn.Wel moest ik meteen het bedrag van 697,59 euro per direct overmaken.

Na vele male geprobeerd telefonisch en zowel via de mail contact te krijgen wat onmogelijk blijkt te zijn!
Uiteindelijk toch maar de politie hierover ingelicht en die hebben een notitie hiervan gemaakt, omdat ik dus echt denk dat het hier om ordinaire oplichters gaat.
De politie adviseerde mij om de bestelling te annuleren!
En dat heb ik ook uiteindelijk gedaan met een contactformulier via het Duitse bedrijf. Kreeg hierop dezelfde dag nog een antwoord op terug.
Dat ze het bedrag binnen 14 dagen terug overmaken. Het zal mij benieuwen!!!

Zo snel mogelijk mijn geld terug!!

Trotec
    Geachte mevrouw Keizer,

Het wordt verstuurd binnen 3 werkdagen en geleverd binnen 5 werkdagen. U heeft 26.07.2019 besteld. Als we vandaag hadden geleverd, waren we nog binnen de leveringstermijn geweest.
    Nu is de bestelling gestorneerd, en wordt u het betaalde bedrag terugbetaald.

Trotec Team

Breda076
Helaas nog steeds niet opgelost. We zijn nu inmiddels 2 weken verder en het aanzienlijk groot bedrag is nog steeds niet terug gestort door Trotec. Ik maak mij ongerust!!

Ook een klacht indienen over Trotec?