Klacht Trotec24.nl: Airco besteld en betaald, daarna geen reactie meer ontvangen, niet bereikbaar

Klachtnummer
# 316585
Gebruiker
Theunis 1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Donderdag 26 juli 2018 een airco besteld en een account aangemaakt bij Trotec. Per mail een opdracht bevestiging ontvangen. Geld direct betaald en afgeschreven. Daarna blijft het stil. Geen reacties meer betreft levering. Daarna proberen te bellen (niet bereikbaar) en gemaild (geen reactie). Helaas pas daarna alle klachten gelezen op internet. Bedrijf geeft nu op hun website aan dat door aanhoudende hoge temperaturen zij de vele bestellingen niet aankunnen en dat een bestelling pas na 7 of 8 dagen verwerkt wordt. Mijn bestelling is nu 12 dagen oud, maar heb nog niets vernomen. Contact opnemen met het bedrijf is ook nog steeds niet mogelijk.

Gewenste oplossing


Zou graag in ieder geval een bericht ontvangen dat de bestelling onderweg is.
Niets laten horen vindt ik geen optie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trotec24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trotec24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen