Opgelost door TrotseMoeders.nl: Geen geld terug na retour zending, geen reactie op mail.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 13201
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 30 juli heb ik een baby K tan draagdoek maat XS gekocht bij Trotsemoeders. Ik twijfelde of de maat goed was en heb op 6 augustus ook maat S gekocht. Op die manier kon in vergelijken. Ik kreeg van trotsemoeders hier goed advies over. Ik heb toen op 8 augustus maat XS weer terug gestuurd omdat die toch te klein was. Eerst was het pakketje niet goed aangekomen omdat ze van adres verhuisd waren. Maar later is het pakketje op de goede plek gekomen. Alleen wordt het geld maar niet terug gestord op mijn rekening. Ik heb daar verschillende mailtjes over gestuurd, maar daar krijg ik geen reactie op. Nu kan er van alles zijn waardoor de betaling niet lukt, maar het is dan wel netjes om te reageren op een mail. Ik hoop dat dit nog netjes opgelost gaat worden.

De oplossing

Graag 64,95 euro retour op mijn rekening

2 reacties

  1. Auteur
    TrotseMoeders.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw,Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het feit dat wij een periode onbereikbaar zijn geweest. Wij zijn recentelijk verhuisd en helaas is deze overgang technisch niet vlekkeloos verlopen waardoor wij de afgelopen periode niet in ons systeem en mailboxen konden. Heel vervelend omdat wij hierdoor voor een periode onbereikbaar waren en niet konden communiceren. Wij vinden dit echt heel erg vervelend!Wij hebben recentelijk weer toegang tot ons systeem gekregen wat inhoud dat wij nu ook weer toegang hebben tot onze mailboxen en eerder ontvangen mails. Waaronder die van u met uw rekeninggegevens. Wij zullen vandaag het bedrag gelijk overmaken!Nogmaals onze welgemeende excuses. Dit had niet mogen gebeuren! De technische problemen zijn zeer frustrerend voor ons, maar vele malen vervelender voor u geweest.Met vriendelijke groet,
    TrotseMoeders.nl
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Het geld is overgemaakt dus probleem opgelost. Volgende keer is het misschien goed om even een melding van systeemproblemen even op de site te zetten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrotseMoeders.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen