Opgelost door TrotseMoeders.nl: Geen restitutie € 55,00 na annulering en toezegging op 12 november

Jolanda

Op 17 oktober 2012 heb ik via de website een Playtray besteld van €55,00. Nadat deze niet werd geleverd ben ik gaan navragen. Er werd gezegd dat het een pre-order betrof en dat de vermoedelijke levertijd 10 werkdagen zou bedragen. Dit stond niet op de site vermeld tijdens de bestelling, ik verwachtte de levering per ommegaande. Na divers mailverkeer is op 12 november 2012 geantwoord dat er een probleem was met de internetverbinding vanwege de verhuizing en met de leverancier. De order werd geannuleerd en als ik mijn bankgegevens zou doorgeven zou het bedrag worden teruggestort. Ik heb dezelfde dag nog gereageerd op deze mail. Vooralsnog geen restitutie ontvangen en op mijn mails van 19 november en 26 november met de vraag wanneer de restitutie wordt uitbetaald is vooralsnog geheel niet gereageerd.

Per ommegaande restitutie €55,00

TrotseMoeders.nl
    Helaas hebben wij de laatste tijd een slechte bereikbaarheid. Sinds onze verhuizing hebben we soms dagen achtereen dat wij geen internetverbinding cq. contact kunnen maken met ons systeem waar de webshop op draait. Heel frustrerend voor ons, maar natuurlijk veel vervelender voor u aangezien wij hierdoor o.a. onze mails niet kunnen inzien. Vorig weekend is hier hard aan gewerkt en is dit opgelost. De afgelopen periode hebben wij alles op alles gezet om alle mails die in de tussentijd binnen zijn gekomen te beantwoorden en alle pre-orders netjes af te handelen.Zoals eerder gemaild zijn wij ondertussen gestopt met de leverancier van de Playtray i.v.m. leveringsproblemen. Ook zullen wij niet meer werken met pre-orders. Bestelling kunnen alleen nog maar gedaan worden op de producten die ook daadwerkelijk op voorraad zijn zodat er geen vertraging meer kan ontstaan en bestelling gewoon diezelfde dag verzonden worden.Alle pre-orders zijn inmiddels gecancelled en terug gestort. Iedereen heeft tevens een mail ontvangen met daarin een betalingsbewijs van deze terugstorting. Uw pre-order terugbetaling zit hier ook bij!Wij vinden het heel vervelend wat er gebeurd is. Dit is vooral uit de hand gelopen door onze slechte bereikbaarheid. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren! Onze welgemeende excuses.
    Jolanda
    Geen internet of systeemtoegang is echt niet meer van deze tijd, zeker niet voor een webshop, dus van 17 oktober tot 7 december wachten op restitutie kan écht niet. Gelukkig heeft restitutie nu wel écht plaatsgevonden, nooit meer gedacht, toch gebeurd! Dus bij deze bedankt Klachtenkompas!

Jolanda

Ook een klacht indienen over TrotseMoeders.nl?