Opgelost door TrotseMoeders.nl: Playtray besteld én betaald, geen levering én geen reactie op mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 15249
Gebruiker
F theel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In oktober bestelde wij een playtray bij trotsemoeders.nl
Heel onduidelijk stond ergens in een grote lap tekst dat het product korte tijd niet leverbaar zou zijn. Helaas werd ons dit pas duidelijk na het bestellen toen wij een bevestiging ontvingen met daarin bevestiging van bestellen en betalen. Het zou nog ongeveer 5 tot 10 werkdagen duren. Die termijn is ruimschoots verstreken maar wij krijgen geen enkele update over ons bestelde en betaalde product.

Er zijn nu 5 e-mail berichten verzonden met de vraag wanneer het product geleverd gaat worden en de vraag of er svp een antwoord kan komen maar allen zijn onbeantwoord gebleven. Ik lees in de andere klachten soortgelijke verhalen en waar trotsemoeders dan hier op reageerde met excuses ivm verhuisproblemen. Als dat blijvend het geval is, had u dit direct moeten melden bij de bestelmogelijkheden! Ik wil het bestelde product óf mijn geld terug. Juridische stappen zullen helaas volgen wanneer u in gebreke blijft.

De oplossing

Uitleg over termijn van leveren en indien levering niet binnen afzienbare termijn mogelijk, geld retour.

2 reacties

  1. Auteur
    TrotseMoeders.nl
    Datum
    Helaas hebben wij de laatste tijd een slechte bereikbaarheid. Sinds onze verhuizing hebben we soms dagen achtereen dat wij geen internetverbinding cq. contact kunnen maken met ons systeem waar de webshop op draait. Heel frustrerend voor ons, maar natuurlijk veel vervelender voor u aangezien wij hierdoor o.a. onze mails niet kunnen inzien. Vorig weekend is hier hard aan gewerkt en is dit opgelost. De afgelopen 2 weken hebben wij alles op alles gezet om alle mails die in de tussentijd binnen zijn gekomen te beantwoorden en alle pre-orders netjes af te handelen.Zoals eerder gemaild zijn wij ondertussen gestopt met de leverancier van de Playtray i.v.m. leveringsproblemen. Ook zullen wij niet meer werken met pre-orders. Bestelling kunnen alleen nog maar gedaan worden op de producten die ook daadwerkelijk op voorraad zijn zodat er geen vertraging meer kan ontstaan en bestelling gewoon diezelfde dag verzonden worden. Uw dossier is inmiddels vandaag behandeld en afgehandeld. Dit houdt in dat uw pre-order ook bij ons intern gecancelled is en uw betaling teruggestort is. Hiervan hebben wij een betalingsbewijs naar u gemaild. Wij vinden het heel vervelend wat er gebeurd is. Dit is vooral uit de hand gelopen door onze slechte bereikbaarheid. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren! Onze welgemeende excuses.
  2. Auteur
    F theel
    Datum
    Vorige week gaf u per mail aan dat er problemen zijn geweest met uw email ontvangst etc maar dat het was opgelost. Daarnaast zou u mij het bedrag retour storten. Een week heb ik weer diverse mailtjes verzonden met de vraag of er al gestort was en of u daarover kon berichten. Wederom geen enkele reactie terwijl juist met deze voorgeschiedenis u binnen vlotte tijd had moeten reageren. Het is nu afgehandeld (controleer morgen of bedrag is teruggestort) maar ik blijf buitengewoon teleurgesteld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F theel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrotseMoeders.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen