Opgelost door TrotseMoeders.nl: Playtray besteld én betaald, geen levering én geen reactie op mail
Details
Klacht
In oktober bestelde wij een playtray bij trotsemoeders.nlHeel onduidelijk stond ergens in een grote lap tekst dat het product korte tijd niet leverbaar zou zijn. Helaas werd ons dit pas duidelijk na het bestellen toen wij een bevestiging ontvingen met daarin bevestiging van bestellen en betalen. Het zou nog ongeveer 5 tot 10 werkdagen duren. Die termijn is ruimschoots verstreken maar wij krijgen geen enkele update over ons bestelde en betaalde product.
Er zijn nu 5 e-mail berichten verzonden met de vraag wanneer het product geleverd gaat worden en de vraag of er svp een antwoord kan komen maar allen zijn onbeantwoord gebleven. Ik lees in de andere klachten soortgelijke verhalen en waar trotsemoeders dan hier op reageerde met excuses ivm verhuisproblemen. Als dat blijvend het geval is, had u dit direct moeten melden bij de bestelmogelijkheden! Ik wil het bestelde product óf mijn geld terug. Juridische stappen zullen helaas volgen wanneer u in gebreke blijft.
Gewenste oplossing
Uitleg over termijn van leveren en indien levering niet binnen afzienbare termijn mogelijk, geld retour.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.