op 31 okt playtray besteld zou er de volgende dag zijn,ging niet door,zou 2 weken later geleverd worden,na 3 weken mailtjes gestuurd,geen antwoord, laten niets van hun horen, zou graag mijn geld terug willen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
4 reacties
Auteur
TrotseMoeders.nl
Datum
Helaas hebben wij de laatste tijd een slechte bereikbaarheid. Sinds onze verhuizing hebben we soms dagen achtereen dat wij geen internetverbinding cq. contact kunnen maken met ons systeem waar de webshop op draait. Heel frustrerend voor ons, maar natuurlijk veel vervelender voor u aangezien wij hierdoor o.a. onze mails niet kunnen inzien. Vorig weekend is hier hard aan gewerkt en is dit opgelost. De afgelopen periode hebben wij alles op alles gezet om alle mails die in de tussentijd binnen zijn gekomen te beantwoorden en alle pre-orders netjes af te handelen.Zoals eerder gemaild zijn wij ondertussen gestopt met de leverancier van de Playtray i.v.m. leveringsproblemen. Ook zullen wij niet meer werken met pre-orders. Bestelling kunnen alleen nog maar gedaan worden op de producten die ook daadwerkelijk op voorraad zijn zodat er geen vertraging meer kan ontstaan en bestelling gewoon diezelfde dag verzonden worden.Alle pre-orders zijn inmiddels gecancelled en terug gestort. Iedereen heeft tevens een mail ontvangen met daarin een betalingsbewijs van deze terugstorting. Uw pre-order terugbetaling zit hier ook bij!Wij vinden het heel vervelend wat er gebeurd is. Dit is vooral uit de hand gelopen door onze slechte bereikbaarheid. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren! Onze welgemeende excuses.
Auteur
aart hagen
Datum
Ik heb een mail gehad dat de 55 euro teruggestort is maar nog steeds geen 55 euro ontvangen. ben erg benieuwd of ze hun belofte nakomen. kijk iedere dag op de bankrekening,zodra het gestort is zal ik een reactie plaatsen.
Auteur
TrotseMoeders.nl
Datum
Beste meneer Hagen, op diezelfde dag (7-12) is het bedrag over gemaakt en van onze rekening afgeschreven. Wij zullen u een betalingsbewijs hier van mailen. Zou u kunnen checken of het toch niet rond die datum bijgeschreven is? Gr, Mira
Auteur
aart hagen
Datum
De 55 euro is gestort. groeten aart hagen
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over TrotseMoeders.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.