Opgelost door TrotseMoeders.nl: playtray niet geleverd en geen antwoord op mailtjes

aart hagen

op 31 okt playtray besteld zou er de volgende dag zijn,ging niet door,zou 2 weken
later geleverd worden,na 3 weken mailtjes gestuurd,geen antwoord,
laten niets van hun horen,
zou graag mijn geld terug willen.

TrotseMoeders.nl
    Helaas hebben wij de laatste tijd een slechte bereikbaarheid. Sinds onze verhuizing hebben we soms dagen achtereen dat wij geen internetverbinding cq. contact kunnen maken met ons systeem waar de webshop op draait. Heel frustrerend voor ons, maar natuurlijk veel vervelender voor u aangezien wij hierdoor o.a. onze mails niet kunnen inzien. Vorig weekend is hier hard aan gewerkt en is dit opgelost. De afgelopen periode hebben wij alles op alles gezet om alle mails die in de tussentijd binnen zijn gekomen te beantwoorden en alle pre-orders netjes af te handelen.Zoals eerder gemaild zijn wij ondertussen gestopt met de leverancier van de Playtray i.v.m. leveringsproblemen. Ook zullen wij niet meer werken met pre-orders. Bestelling kunnen alleen nog maar gedaan worden op de producten die ook daadwerkelijk op voorraad zijn zodat er geen vertraging meer kan ontstaan en bestelling gewoon diezelfde dag verzonden worden.Alle pre-orders zijn inmiddels gecancelled en terug gestort. Iedereen heeft tevens een mail ontvangen met daarin een betalingsbewijs van deze terugstorting. Uw pre-order terugbetaling zit hier ook bij!Wij vinden het heel vervelend wat er gebeurd is. Dit is vooral uit de hand gelopen door onze slechte bereikbaarheid. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren! Onze welgemeende excuses.
    aart hagen
    Ik heb een mail gehad dat de 55 euro teruggestort is maar nog steeds geen 55 euro ontvangen.
    ben erg benieuwd of ze hun belofte nakomen.
    kijk iedere dag op de bankrekening,zodra het gestort is zal ik een reactie plaatsen.
    TrotseMoeders.nl
    Beste meneer Hagen, op diezelfde dag (7-12) is het bedrag over gemaakt en van onze rekening afgeschreven. Wij zullen u een betalingsbewijs hier van mailen. Zou u kunnen checken of het toch niet rond die datum bijgeschreven is? Gr, Mira
    De 55 euro is gestort.
    groeten aart hagen

aart hagen

Ook een klacht indienen over TrotseMoeders.nl?