Opgelost door TrotseMoeders.nl: playtray niet geleverd en geen antwoord op mailtjes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 16127
Gebruiker
aart hagen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

op 31 okt playtray besteld zou er de volgende dag zijn,ging niet door,zou 2 weken
later geleverd worden,na 3 weken mailtjes gestuurd,geen antwoord,
laten niets van hun horen,
zou graag mijn geld terug willen.

4 reacties

  1. Auteur
    TrotseMoeders.nl
    Datum
    Helaas hebben wij de laatste tijd een slechte bereikbaarheid. Sinds onze verhuizing hebben we soms dagen achtereen dat wij geen internetverbinding cq. contact kunnen maken met ons systeem waar de webshop op draait. Heel frustrerend voor ons, maar natuurlijk veel vervelender voor u aangezien wij hierdoor o.a. onze mails niet kunnen inzien. Vorig weekend is hier hard aan gewerkt en is dit opgelost. De afgelopen periode hebben wij alles op alles gezet om alle mails die in de tussentijd binnen zijn gekomen te beantwoorden en alle pre-orders netjes af te handelen.Zoals eerder gemaild zijn wij ondertussen gestopt met de leverancier van de Playtray i.v.m. leveringsproblemen. Ook zullen wij niet meer werken met pre-orders. Bestelling kunnen alleen nog maar gedaan worden op de producten die ook daadwerkelijk op voorraad zijn zodat er geen vertraging meer kan ontstaan en bestelling gewoon diezelfde dag verzonden worden.Alle pre-orders zijn inmiddels gecancelled en terug gestort. Iedereen heeft tevens een mail ontvangen met daarin een betalingsbewijs van deze terugstorting. Uw pre-order terugbetaling zit hier ook bij!Wij vinden het heel vervelend wat er gebeurd is. Dit is vooral uit de hand gelopen door onze slechte bereikbaarheid. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren! Onze welgemeende excuses.
  2. Auteur
    aart hagen
    Datum
    Ik heb een mail gehad dat de 55 euro teruggestort is maar nog steeds geen 55 euro ontvangen.
    ben erg benieuwd of ze hun belofte nakomen.
    kijk iedere dag op de bankrekening,zodra het gestort is zal ik een reactie plaatsen.
  3. Auteur
    TrotseMoeders.nl
    Datum
    Beste meneer Hagen, op diezelfde dag (7-12) is het bedrag over gemaakt en van onze rekening afgeschreven. Wij zullen u een betalingsbewijs hier van mailen. Zou u kunnen checken of het toch niet rond die datum bijgeschreven is? Gr, Mira
  4. Auteur
    aart hagen
    Datum
    De 55 euro is gestort.
    groeten aart hagen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aart hagen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrotseMoeders.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen