Klacht Trouw: terugbelactie van Trouw

MVDH

Rond de kerst kreeg ik een waardebon voor een proefabonnement op Trouw. De krant aangevraagd voor mijn ouders maar mijn eigen telefoonnummer ingevuld. Nu word ik iedere keer gebeld door telefoonnummer 088-1182083 . Er wordt niets gezegd na het opnemen en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Na de vijfde keer was ik er klaar mee en heb het telefoonnummer teruggebeld. Ik kreeg een bandje te horen: "welkom bij Trouw, een van onze adviseurs heeft geprobeerd u te bellen, blijft u aan de lijn, wij verbinden u nu door' vervolgens werd ik in de wacht gezet met als gezelschap een stuk klassieke muziek. Na twee minuten in de wacht was mijn geduld op en heb ik de verbinding verbroken. Om ongevraagd op deze manier eventuele klanten te benaderen vind ik zeer ongepast. Ik doe een beroep op Trouw om te stoppen met deze beschamende telefoongesprekken.

Mijn telefoonnummer voor altijd verwijderen uit de bestanden van Trouw en mijn gemaakte kosten vergoeden

Wij vinden dat Trouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?