Klacht Trouw: Geronseld onder valse voorwendselen voor een abonnement van Trouw.

GeenTrouwlezer

Ik (man, 76 jaar) werd benaderd op de markt in het dorp. Of ik geïnteresseerd was in een proefabonnement van Trouw dat automatisch zou stoppen na een aantal weken. Ik hoefde er niets voor te doen en het zou automatisch stoppen. Toen ik na een aantal maanden nog steeds Trouw ontving en er ook maandelijks een bedrag van mijn rekening afgeschreven bleef worden door Trouw, heb ik bij mijn dochter aan de bel getrokken. Die heeft toen in mijn mailbox een mail van Trouw gevonden waaruit blijkt dat ik voor 12 maanden aan dit "proefabonnement" vastzit. Helemaal onderaan deze email stond in kleine letters dat het herroepingsrecht van 14 dagen van toepassing was maar die waren natuurlijk al lang verstreken. Ik wil dit abonnement helemaal niet omdat ik Trouw geen fijne krant vind en ook nog een abonnement heb op een regionale krant die ik veel fijner vind. Na herhaaldelijk telefonisch contact houdt Trouw zijn poot stijf en stopt het abonnement pas in juni 2021.

Ik zou graag willen dat het abonnement per direct wordt stopgezet. Ik ben het komende halfjaar niet eens in Nederland en ontvang deze krant dan echt helemaal voor niets.

Wij vinden dat Trouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trouw?