Klacht Trouw: Ik moet per kwartaal betalen, terwijl ik dit graag 1x per jaar (voor uit) wil doen.

Klachtnummer
# 366911
Gebruiker
I. van Dis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik betaal al jaren mijn zaterdag abonnement op Trouw (via een machtiging) 1 x per jaar.
Na dat ik in mei dit abonnement heb vernieuwd vervalt deze mogelijkheid en wordt er 1x per kwartaal geld afgeschreven. en dit zou dus niet anders kunnen. ???

De oplossing

De betalingsmogelijkheid van 1x per jaar herstellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trouw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen