Klacht Trouw: Misleiding na opzegging

Johannes de Grote

Op 23 januari 2014 startte mijn actie abonnement bij Trouw van 15 maanden ad € 23,00 per maand. Op 20 april 2015 werd door Trouw per incasso € 32,95 van mijn bankrekening geïnd. Dit was volgens mij onjuist. Hierop heb ik een telefonisch gesprek gehad met de Serviceafdeling en het (vervolg) abonnement opgezegd.. Tot mijn verbazing is op 20 mei jl. wederom € 32,95 per incasso afgeboekt. Op 20 mei met de Serviceafdeling hierover telefonisch gesproken. Nu blijkt dat in het 1e gesprek van 20 april geen informatie is verstrekt over de volgende betaling in mei met een 2 maanden latere restitutie van het teveel betaald bedrag. Ook is in het 1e gesprek de afgesproken bevestiging van opzegging niet naar mij verstuurd. Deze heb ik pas op donderdag 21 mei per mail ontvangen. Mijn klacht is dat Trouw in het 1e gesprek niet de juiste en volledige informatie heeft verstrekt en niet op tijd een bevestiging heeft verzond, waardoor ik misleid ben om tijdig opnieuw in actie te komen.

Volledige en directe restitutie laatste incasso d.d. 20 mei 2015 ad. € 32,95.

Wij vinden dat Trouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?