Klacht Trouw: Misleiding van nieuwe abonnees met abonnementsduur

C.J.P.G. Ooijen

Op 3 dec 2013 nam ik een 24 maanden abonnement op Trouw; dit abonnement omvatte levering van de zaterdag krant plus toegang tot alle digitale edities van de week, voor de prijs van Eur0 15,99 per maand. Gedurende oktober en november 2015 werd er ineens Euro 20,95 per maand van m'n rekening afgeschreven. Trouw Klantenservice deelde me mee dat m'n speciaal abonnement op 4 oktober was verlopen en dat nu het reguliere tarief van toepassing was. Een abonnement van 24 maanden betekent voor Trouw 24x4=96 kranten, dus geen 24 kalendermaanden = 104 weken levering, maar 8 weken minder ! Heb Trouw meegedeeld dat dit grove misleiding is van de nieuwe abonnee. Ze kunnen niets aan het systeem doen !
Zelfs nu adverteert Trouw nog met de kreet: "Nu 24 maanden de krant voor maar Euro 25,00 per maand", wat dus neerkomt op 22 kalendermaanden tegen dat tarief, daarna automatisch het reguliere fiks hogere tarief !

Adverteer niet met 24 maanden @ 15,99 per maand, maar eerlijk en transparant met 96 weken voor Euro 15,99 per 4 weken.
Voor mij (en ongetwijfeld vele anderen) geldt v.w.b. mijn 24 maanden abonnement, de periode van 3-12-2013 tot 3-12-2015. Ik wens derhalve de teveel betaalde Euro 9,96 retour van Trouw.

Wij vinden dat Trouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?