Klacht Trouw: Niet kunnen beëindigen langlopend abonnement

Klachtnummer
# 455828
Gebruiker
Rebecka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari ben ik een zaterdagabonnement aangegaan met korting, blijkbaar voor drie jaar. Het was op het moment van aangaan onduidelijk dat er tussentijds geen mogelijkheden waren om het abonnement stop te zetten. Ik vraag mij af of de Trouw en dergelijk lang abonnement mag aangaan met een lezer zonder de mogelijkheid te geven op te zeggen. Over mogelijkheden tot stopzetten door oa financiële wijzigingen in de gezinssituatie kon de Trouw niets vertellen.

De oplossing

1. Mogelijkheden bespreken tot beëindigen langlopend abonnement eventueel met aanvullende kosten van mijn kant om de korting te compenseren.
2. Ik zou willen weten of hun wijze van handelen juridisch correct is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trouw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen