Klacht Trshop.nl (bestaat niet meer): geen reactie op mail na aankoop niet goed werkende tablet.

Linda

via groupon een tablet met hoes en toetsenbord aangekocht bij de Trshop, tablet werkt voor geen meter, loopt continu vast en bijgeleverd toetsenbord is Frans dus daar kan je weinig mee.

Op de mail de ik op 9 januari 2014 heb gestuurd met mijn klacht en de vraag naar een oplossing, geen reactie gekregen. Maandag 13 januari 2014 nogmaals gevraagd om een reactie waarin ik ook heb aangegeven graag binnen een dag antwoord te ontvangen, wacht er immers al bijna 3 weken op, ben ik het nu zat. Ik lees meer klachten op internet dat er door Trshop vaak niet gereageerd wordt, wellicht nu wel, wat fijn zal zijn aangezien ik nu niks aan die tablet heb.

Kortom, ik zit met een slecht werkende tablet, en totaal geen reactie van Trshop!!!

Allereerst graag een reactie, wat mij betreft tablet retour en geld terug 114,95 aangezien ik het vertrouwen kwijt ben dat de tablet gerepareerd/omgeruild wordt voor een tablet die wel werkt, heb zoals vermeld al meer klachten gezien over tablets die niet naar behoren werken.

Trshop.nl (bestaat niet meer)
    Geachte,Onze klantenservice is de laatste week sterk verbeterd, zou u nog een mail kunnen sturen naar ons met daarin uw klachten, dan word uw mail binnen 48 uur beantwoord. Als u eerder reactie zou willen hebben kunt u bellen met: 0900-8774670, op dit nummer kunt u ons bereiken van 08:00 tot 22:00 op werkdagen en zaterdag van 10:00 tot 17:00. Met vriendelijke groet,
    TRshop