Klacht Trshop.nl : En ook de 2e smartphone werkt niet en TRshop reageert ook niet op mijn mails

LB

Half oktober via Groupon een smartphone besteld. Werd uiteindelijk pas begin november geleverd (later dan beloofd en ook na eerst zelf telefonisch contact te hebben opgenomen met Groupon en TRshop). Maar de WhatsApp werkte helemaal niet. Diverse mails gestuurd, want telefonisch contact is onmogelijk; je krijgt steeds een antwoordapparaat. Instructies via mail ontvangen om allerlei software te downloaden, maar dat lukt niet. Begin januari 2014 smartphone retour gestuurd naar TRshop en half januari een nieuwe ontvangen. Maar ook bij deze werkt de WhatsApp niet. En nu wordt ook niet meer gereageerd op mijn mails. Ik eis mijn geld terug, want TRshop heeft een zeer ondeugdelijk apparaat geleverd.

Trshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

LB
    Totaal geen reactie ontvangen. Zo ga je toch niet met je klanten om!

LB

Ook een klacht indienen over Trshop.nl ?