Klacht Trshop.nl : geen contact mogelijk met TR shop over mijn defecte tablet terwijl garantie gaat verlopen

carolien

Op de website van TRshop staat een link naar contact ons. Ik moet vervolgens het onderwerp kiezen maar die tab werkt bij hen niet. Toch mijn klacht omschreven en op send geklikt. Echter bericht kan niet worden verzonden omdat ik het onderwerp moet invullen. Mijn garantie loopt dus tot volgende week en ik wil mijn tablet terugsturen naar TR shop. Paar keer de tablet gebruikt en nu al stuk!
tablet aangekocht via Groupon

het liefst geld terug
Subsidiair dat de tablet wordt gemaakt.
Heb ik wel een adres nodig om de tablet naar toe te sturen

Trshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

carolien
    TR shop heeft niets van zich laten horen. Later heb ik op internet nog een telefoonnummer van hun gevonden. Gebeld en uitgelegd dat de garantie bijna verliep en dat ik een adres wilde hebben om de tablet op te sturen. Ik zou hierover worden teruggebeld maar nog steeds niet gebeurd . We zijn nu al bijna vier weken verder. Goede tactiek van de TR shop maar dus niet klantvriendelijk.

carolien

Ook een klacht indienen over Trshop.nl ?