Klacht Trshop.nl : Geen reactie op defecte en retourgestuurde tablet

Klachtnummer
# 39769
Gebruiker
Meijer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via Groupon heb ik op 11 september 2013 een tablet 9 inch gekocht. deze heb ik begin oktober ontvangen. Aangezien hij niet naar behoren werkte heb ik gevraagd of ik deze kon retourneren voor reparatie of vervanging. Dat kon. Ik heb 'm (aangetekend)opgestuurd naar een, door de TRshop, opgegeven adres. Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Er wordt niet meer gereageerd op mijn mails. Zelfs via facebook heb ik geprobeerd contact te zoeken. Heleaas levert dit ook niets op. Heel graag wil ik bericht of de tabet te repareren os of dat ik een vervanging krijg. Nu heb ik niets, geen tablet, geen geld en geen bericht.

M. vr. Groet Stella Meijer

De oplossing

Vervanging tablet. Is dit niet mogelijk dan geld retour.

2 reacties

  1. Auteur
    Meijer
    Datum
    Ik heb een beetje naar de aard van de andere klachten gekeken en wat me opvalt is dat op de wat 'sterker' verwoordde klachten eerder worden afgehandeld. Aangezien mijn facebook berichten zijn verwijdert heb ik besloten om de fb site van de trshop elke dag te delen met een negatief commentaar. Ben benieuwd op welke termijn ik iets hoor.
    Jammer want normaliter ben ik wel van de beleefde en rustige aanpak maar nu voel ik me wel een beetje genaaid
    M. vr. gr. Stella Meijer
  2. Auteur
    Trshop.nl (bestaat niet meer)
    Datum
    Geachte,Graag zouden wij de Track and Trace code van u willen zien en het adres waar u het pakket naar toe heeft gestuurd.Met vriendelijke groet,
    TRshop

Ook een klacht indienen over Trshop.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen