Opgelost door Truckonderdelenshop.nl: verkerde levering, na overleg geretourneerd. Helaas nooit geld terug ontvangen.

Harald

bedrijf adverteerde op WWW met JB80 kruipolie, hier heb ik twee bussen van besteld.
Een drietal weken later ontvang in NEXT kruipolie. Per e-mail gemeld dat ik specifiek JB80 nodig had, en dat dit ook inclusief foto op hun website werd aangeboden.
Ik werd onvriendelijk afgescheept met het verhaal dat NEXT en JB80 identiek hetzelfde product was, van dezelfde fabrikant. Van de fabrikant JB het bewijs gekregen dat dit zekerr niet het geval was. Na 2 weken getouwtrek eindelijk het bericht van Koos Jonk dat hij het had gehad met mij en dat ik het pakket kon retourenen, Dit op 29 Oktober aangetekend gedaan. Helaas de betaling mijnerzijds a 64,07 Euro nooit terug mogen ontvangen. E-mail mijnerzijds wordt door Koos Jonk niet meer beantwoord.

Het bedrag a 64,07 Euro terug ontvangen op mijn rekening , zoals beloofd door Koos Jonk van Truckonderdelenshop.nl

Wij vinden dat Truckonderdelenshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Harald
    Het desbetreffende bedrijf heeft alsnog het verschuldigde bedrag teruggestort. Hartelijk bedankt voor de bemiddeling.

Harald

Ook een klacht indienen over Truckonderdelenshop.nl?