Klacht Trunkrs: Belachelijke bezorgdienst

Klachtnummer
# 637381
Gebruiker
Gebruiker1627034171
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Maandagavond zou het geleverd worden… ineens werd het dinsdag.. dinsdag hele dag gewacht, toen ineens aan het einde van het tijdslot, ineens woensdag! Contact opgenomen, met supervisor gesproken, zou écht vandaag geleverd worden blabla.. kans gegeven, zouden vandaag tussen 2 en 4 komen, ik vrij geregeld tussen 2 en 4. Staat de bezorger 13.07 op de stoep voor een dichte deur, vervolgens neem ik contact met ze op (mind you, voor de 4e keer) en mijn chats worden zomaar beëindigd zonder reactie. Hier heb ik screenshots van. Komen continue met “sorry we kunnen vandaag niks betekenen, hij word nu morgen geleverd” en dat nu al 4 dagen… terwijl ze claimen “same or next day” telefonisch niet te vinden, alleen mail of via de tool op de website, en daar word je gewoon niet serieus genomen.

Gewenste oplossing

Ik verwacht vanavond met de avondlevering zoals Davey zelf zei, als het ‘s middags verkeerd gaat, hebben we altijd de avondlevering nog, dat hij vanavond geleverd word voor 22:00 met de avondlevering. En niet WEER eeen dag erna!!

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trunkrs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trunkrs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen