Klacht Trunkrs: Belachelijke bezorgdienst

Gebruiker1627034171

Maandagavond zou het geleverd worden… ineens werd het dinsdag.. dinsdag hele dag gewacht, toen ineens aan het einde van het tijdslot, ineens woensdag! Contact opgenomen, met supervisor gesproken, zou écht vandaag geleverd worden blabla.. kans gegeven, zouden vandaag tussen 2 en 4 komen, ik vrij geregeld tussen 2 en 4. Staat de bezorger 13.07 op de stoep voor een dichte deur, vervolgens neem ik contact met ze op (mind you, voor de 4e keer) en mijn chats worden zomaar beëindigd zonder reactie. Hier heb ik screenshots van. Komen continue met “sorry we kunnen vandaag niks betekenen, hij word nu morgen geleverd” en dat nu al 4 dagen… terwijl ze claimen “same or next day” telefonisch niet te vinden, alleen mail of via de tool op de website, en daar word je gewoon niet serieus genomen.

Ik verwacht vanavond met de avondlevering zoals Davey zelf zei, als het ‘s middags verkeerd gaat, hebben we altijd de avondlevering nog, dat hij vanavond geleverd word voor 22:00 met de avondlevering. En niet WEER eeen dag erna!!

Bijlagen

Wij vinden dat Trunkrs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trunkrs?