Klacht Trunkrs: Om 23:24 mail dat zojuist pakket afgeleverd is maar niets ontvangen

# 631980
Gebruiker1581581024

Om 23:24 mail dat pakket zojuist is afgeleverd. Meerdere camera’s aanwezig en natuurlijk wordt er niets geleverd ‘s nachts. Diefstal / fraude / nep bezorgdienst? Zeg het maar

Dat pakket alsnog geleverd wordt met de juiste excuses van deze zogenaamde bezorgdienst, welke te laks is om maar ook echt een pakket af te leveren op een correct tijdstip en zoals is overeengekomen. Want hier is niets ontvangen en gezien de aanwezigheid van meerdere verschillende camera’s ook niets te zien. Fraude, diefstal, oplichting? Misschien moet er een aangifte gedaan worden
Aangeven dat vandaag, dag te laat, alsnog wordt geleverd. Want druk druk druk met Black friday…. Is alleen besteld voor deze zogenaamde drukke dag. Daarbij wederom niets geleverd. Dus 2x aangeven te komen en gewoon niet komen!!

Wij vinden dat Trunkrs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trunkrs?