Klacht Trustvera.nl: Dropshipper die zich niet aan de wet houdt (retourbeleid) en haar identiteit niet prijsgeeft.

BestelNooitBij_TrustVera.nl

- niet duidelijk dat besteld product van buiten de EU geïmporteerd wordt, waardoor douane kosten betaald moeten worden.
- Identiteit van de ondernemer is op aanvraag, maar bij aanvragen wordt die niet gegeven.
- Retourbeleid deugt niet. Moet naar een Chinees adres teruggestuurd worden, terwijl dit niet vooraf bij de koop vermeld wordt. Wanneer er op gewezen wordt dat zij dan de retourkosten moeten betalen, wordt daar niet op ingegaan en blijft men verwijzen naar het Chinese adres.
- Er wordt een restocking fee berekend terwijl dat wettelijk niet toegestaan is. Ze weigeren het volledige aankoopbedrag te retourneren ondanks dat in de algemene voorwaarden staat dat het naar Nederlands recht is.

1. Gratis retournering met terugbetaling van het aankoopbedrag incl. verzendkosten.
2. Hun beleid aanpassen zodat ze voldoen aan de wet en andere klanten duidelijk vooraf geïnformeerd worden.

Wij vinden dat Trustvera.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trustvera.nl?