Wij vinden dat Trustvera.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Trustvera.nl: Geen geld retour na retour zenden conform voorwaarden
Details
Klacht
Op 18 april 2021 (13.21 uur) heb ik een jurkje retour gepost bij het postkantoor in (Wijck-)Maastricht met code UB106759401NLHet pakket is verstuurd naar het retouradres dat trustvera ook in de mail had gezet namelijk:
Aan: Linda
Wanfeng Dayangtian Industrial Zone
Shajing Street
301 Gebouw 19
518100 Bao'an-district
China
De jurk is ongedragen, met alle kaartjes er nog aan en in de originele verpakking verstuurd zoals ook op foto’s te zien. Voldoet aan alle voorwaarden en dus recht op teruggave van het aankoopbedrag.
Nu zeggen zij dat zij het pakket nooit ontvangen hebben en dus jammer voor ons. Verzendlabel van tntpost hebben we en dit ook naar hen gemaild
Gewenste oplossing
Kunnen jullie het bedrijf aanschrijven hierover?- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.