Klacht Trustvera.nl: Geen geld retour na retour zenden conform voorwaarden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 556946
Gebruiker
Geelen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 18 april 2021 (13.21 uur) heb ik een jurkje retour gepost bij het postkantoor in (Wijck-)Maastricht met code UB106759401NL
Het pakket is verstuurd naar het retouradres dat trustvera ook in de mail had gezet namelijk:
Aan: Linda
Wanfeng Dayangtian Industrial Zone
Shajing Street
301 Gebouw 19
518100 Bao'an-district
China

De jurk is ongedragen, met alle kaartjes er nog aan en in de originele verpakking verstuurd zoals ook op foto’s te zien. Voldoet aan alle voorwaarden en dus recht op teruggave van het aankoopbedrag.

Nu zeggen zij dat zij het pakket nooit ontvangen hebben en dus jammer voor ons. Verzendlabel van tntpost hebben we en dit ook naar hen gemaild

Gewenste oplossing

Kunnen jullie het bedrijf aanschrijven hierover?
Geboden oplossing
Trustvera wil blijkbaar niet reageren. Niet meer op onze mails, niet op de uitnodiging van Klachtenkompas om te reageren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trustvera.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Trustvera.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen