Klacht Trustvera.nl: oplichting

belazerd 2021

Je bestelt iets bij een nl bedrijf denk je nou niets is minder waar het komt uit china en het bedrijf zit volgens mij ook gewoon in china het bestelde product voldoet helemaaaallll niet en je betaalt er flink voor.Heb bij revieuws op trust pilot ook alleen maar slechte reviews gelezen ook dat het gewoon onmogelijk is om wat terug te sturen .Dit bedrijf moet aangepakt worden heel misleidend ze zitten helemaal niet in nl en ze komen dus hun retourbeleid helemaal niet na dussssss mensen koooppppppp hier niks

Heb gelezen dat zelfs jullie geen reactie krijgen ik vind dat dat bedrijf aangepakt moet worden heb ook gelezen dat ze onder de naam azzure ook opereren ,via pinterest komen ze ook binnen zo ben ik bij hun terecht gekomen.

Ik zou gewoon mijn geld terug willen en al die anderd mensen ook of in ieder geval er zeker minder voor willen betalen,heb ik inmiddels wel al gedaan klarna wil ook hun geld naruurlijk en pakketje kwam veeeeelllll later binnen.

Heb foto gemaakt van product hier heb ik 30 euro voor betaalt en zooo staat het zeker niet aangeboden op de site

Met vriendelijke groet
Lydia

Wij vinden dat Trustvera.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trustvera.nl?